Για την καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού “Greek Summer State of Mind” μίλησε στην εκπομπή “Αταίριαστοι” του ΣΚΑΙ με τους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος. Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις, υπογράμμισε ότι η παραγωγή του σποτ με τη μαγευτική παραλία δεν κόστισε στο ελληνικό δημόσιο ούτε ένα ευρώ, αλλά βασίστηκε στο πετυχημένο μοντέλο που εφαρμόζεται διεθνώς, της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. “Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και όλοι μαζί πρέπει να το στηρίξουμε για να βγει “μπροστά” η οικονομία μας. Εμείς συνηθίζουμε να λέμε “σαν τη Χαλκιδική δεν έχει”, αλλά θα το διευρύνω και θα πω ότι πραγματικά “σαν το ελληνικό καλοκαίρι δεν έχει”. Αναφερόμενος στα φαινόμενα συνωστισμού που παρατηρήθηκαν στη Μύκονο και αλλού, τόνισε ότι η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας έχει αναδείξει την Ελλάδα ως έναν υγειονομικά ασφαλή προορισμό και ότι αυτό θα πρέπει να διαφυλαχθεί. “Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και πολύ καλά οργανωμένοι, διότι φέτος οι διακοπές είναι μια δύσκολη εξίσωση. Αν ξαναγίνει lockdown, τελειώνει η σεζόν”. Προκειμένου να τονωθεί ο εσωτερικός τουρισμός, ο κ. Τάσιος σημείωσε την πρωτοβουλία της ΠΟΞ ώστε να διαμορφωθούν ειδικά πακέτα κοινωνικού τουρισμού που θα αφορούν συγκεκριμένες ομάδες όπως είναι οι πολύτεκνοι και τα σώματα ασφαλείας και εξήγησε ότι οι προτάσεις θα εξεταστούν σε συνεννόηση με αντίστοιχες Ομοσπονδίες.
Η συνέντευξη του κ. Τάσιου στο 00.24.15 εδώ
1
Σταδίου 24, 105 64, Αθήνα
Τηλ.: 210-3312535–6
Fax: 210-3230636
E- mail : info@hhf.gr