Expedia Θήρας – Μύκονος Ολοκλήρωση Project


Αθήνα, 03-05-07

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με την πραγματοποίηση δύο ημερίδων, στη Σαντορίνη ( 24-04-07 ) και στη Μύκονο (26-04-07), ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος ενημερωτικών εκδηλώσεων για την ηλεκτρονική προώθηση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και σε συνεργασία με τον κορυφαίο παγκοσμίως όμιλο παροχής ηλεκτρονικών τουριστικών υπηρεσιών, Expedia.
Στις συνολικά έντεκα ημερίδες που διοργανώθηκαν σε ισάριθμες περιοχές της χώρας, συμμετείχε μεγάλος αριθμός ξενοδόχων, διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρηματιών των συγκεκριμένων περιοχών και όπως διαπιστώνεται η ανταπόκριση του ξενοδοχειακού κόσμου, αφενός μεν ξεπέρασε τις προσδοκίες, αφετέρου δε καταμαρτυρεί την ανάγκη των επιχειρηματιών του κλάδου για άμεση και εξειδικευμένη ενημέρωση επί των νέων μεθόδων προώθησης του προϊόντος που εφαρμόζει η διεθνής τουριστική αγορά.
Όπως σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, «οι ξενοδόχοι και δη οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες του χώρου, παρακολουθούν τον καταιγιστικό ρυθμό των εξελίξεων στην παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά και αισθάνονται την πίεση του οξύτατου ανταγωνισμού. Αποτέλεσμα είναι να συνειδητοποιούν την ανάγκη τακτικής και στοχευμένης ενημέρωσης για τρόπους και εφαρμογές που θα συμβάλουν στη διεύρυνση της πελατείας τους, μέσω της αξιοποίησης νέων δικτύων πωλήσεων και θα βελτιώσουν τη θέση τους στην αγορά». Το έντονο αυτό ενδιαφέρον, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, δικαιώνει την απόφαση της ΠΟΞ να προχωρήσει στη συγκεκριμένη συμφωνία συνεργασίας με την Expedia και δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανάληψης ανάλογων πρωτοβουλιών στο εγγύς μέλλον.
Κατά τη διάρκεια των ημερίδων, ομάδα στελεχών της Expedia, ανέλυσαν τις μεθόδους λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και πωλήσεων καθώς και τα βασικά πλεονεκτήματά τους και παρουσίασαν τα βασικά μεγέθη πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της εταιρίας για ξενοδοχειακές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Οι συμμετέχοντες είχαν κάθε φορά την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα αλλά να υποβάλλουν και τις παρατηρήσεις τους, γεγονός που εξειδίκευσε περαιτέρω την ενημέρωση και διαμόρφωσε ένα πλαίσιο εποικοδομητικής ανταλλαγής πληροφοριών και απόψεων.

Related Articles

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων