EXPEDIA ΚΕΡΚΥΡΑ ΒΟΛΟΣ ΡΟΔΟΣ


Αθήνα, 17-04-2007

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μία στις δύο κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά το 2006, μέσω της Expedia, αφορούσαν στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών, ενώ τα άλλα δύο σημαντικότερα μερίδια, συγκέντρωσαν η Κρήτη και η Ρόδος.
Αυτό επισημάνθηκε μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια των ενημερωτικών ημερίδων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, για την ηλεκτρονική προώθηση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος που διοργανώθηκαν στην Κέρκυρα (11/04/2007) στον Βόλο (13/04/2007) και στη Ρόδο (15/04/2007).
Στις ημερίδες που διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, συμμετείχε μεγάλος αριθμός ξενοδόχων, διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρηματιών των συγκεκριμένων περιοχών.
Οι εκδηλώσεις εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας που έχει συμφωνηθεί μεταξύ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και του κορυφαίου παγκοσμίως ομίλου παροχής ηλεκτρονικών τουριστικών υπηρεσιών, Expedia.
Κατά τη διάρκεια των ημερίδων, η κυρία Celia Casadome, Market Manager Revenue της Expedia για Ελλάδα & Κύπρο, καθώς και συνεργάτες της, παρουσίασαν τα βασικά μεγέθη πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της εταιρίας για ξενοδοχειακές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το 2006, το 52% των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της Expedia και των πέντε κύριων sites του ομίλου, αφορούσαν στην Αθήνα (και στον παραλιακό άξονα), το 18% στην Κρήτη, το 8% στην Ρόδο και το 6% στη Σαντορίνη. Ακολουθούν η Μύκονος με 4%, η Κέρκυρα με 2% και οι Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ζάκυνθος και Πελοπόννησος με 1% έκαστη.
Σημειώνεται ότι το 2006, μόνον μέσω της Expedia πραγματοποιήθηκαν για την Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, πωλήσεις ύψους άνω των 16 εκ. δολαρίων, ενώ στην αρχή της δραστηριοποίησης της Expedia –στην Ελλάδα-το 2002, οι αντίστοιχες πωλήσεις ανήλθαν σε 500.000 δολάρια. Τα ποσά αυτά, αντιστοιχούν σε 111.802 διανυκτερεύσεις το 2006, έναντι 4.632 το 2002.
Τα στελέχη της Expedia αναφέρθηκαν επίσης στις τάσεις και την εξέλιξη αντίστοιχων μεγεθών πωλήσεων και κρατήσεων στην παγκόσμια αγορά, καθώς και τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας του ομίλου της Expedia, των θυγατρικών του εταιριών και των διαφόρων sites του.
Σημειώνεται ότι η σύναψη της σχετικής συμφωνίας μεταξύ της ΠΟΞ και της Expedia, έγινε με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας, υποστηρίζεται από το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και αποσκοπεί στην πληρέστερη ενημέρωση και κατάρτιση των ξενοδόχων για τις σύγχρονες τάσεις προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές, καθώς και για την αποτελεσματική βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης, μέσω των σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών.

Related Articles

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων