Blog Συνέντευξη του Προέδρου της ΠΟΞ στο Blue Sky (12.10.2022)

Συνέντευξη του Προέδρου της ΠΟΞ στο Blue Sky (12.10.2022)

«Αυτό που κρατάμε κυρίως είναι το ότι μπαίνουμε στην αγορά και διαφημιζόμαστε» απάντησε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο κ. Λίνα Κλείτου στο Δελτίο Ειδήσεων του Blue Sky, για την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει το υπουργείο Τουρισμού και ο κ. Βασίλης Κικίλιας, σχετικά με την προσέλκυση συνταξιούχων και digital nomads από τις κρύες χώρες της Ευρώπης, ώστε να περάσουν στην Ελλάδα, έναν «ήπιο» και πιο οικονομικό χειμώνα. «Είναι σημαντικό το ότι ξεκινήσαμε και λέμε στην Ευρώπη ότι είμαστε και εμείς εδώ και έχουμε αυτή τη δυνατότητα ήδη, σε κάποιες περιοχές, όπως είναι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και ενδεχομένως το Ηράκλειο Κρήτης και η Ρόδος. Αυτό θα μπορούσαμε με το καταφέρουμε καλύτερα από το νέο έτος, το 2023 ,κατά τους μήνες Μάρτιο και Νοέμβριο, ώστε να πετύχουμε σταδιακά επιμήκυνση της σεζόν έως 8 ή 9 μήνες» σημείωσε ο κ. Τάσιος, ενώ αναφέρθηκε στους επόμενους δύσκολους μήνες λόγω ενεργειακής κρίσης, για τον χειμερινό τουρισμό και τις συνεχούς λειτουργίας επιχειρήσεις ορεινού/ ημιορεινού όγκου και αστικού τύπου στην περιφέρεια. «Το 2022 είναι μια χρονιά μεταβατική για τις επιχειρήσεις, διότι τα κόστη λειτουργίας είναι πάρα πολύ υψηλά. Όσον αφορά τον χειμερινό τουρισμό, πρέπει να δούμε τον εισερχόμενο τουρισμό και στη λεγόμενη «άλλη» Ελλάδα των ηπειρωτικών προορισμών, δώδεκα μήνες το χρόνο, αρχικά κυρίως εκεί όπου έχουμε κοντά αεροδρόμια και άλλες υποδομές. Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνος, αλλά μπαίνουμε δυναμικά στην αγορά των 60 plus, η οποία παραδοσιακά ταξιδεύει έως και τέσσερις φορές το χρόνο στα άκρα της σεζόν και είναι γνώστης των θεμάτων που έχει να αντιμετωπίσει, με την έννοια της καθημερινότητας. Η όποια διαφήμιση τρέχει, έχει να κάνει περισσότερο με το ελληνικό καλοκαίρι γιατί το μοντέλο «ήλιος & θάλασσα» είναι το κυρίαρχο, αλλά χρειαζόμαστε και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, διότι ο ανταγωνισμός στη Μεσόγειο είναι μεγάλος. Προορισμοί όπως είναι η Μαγιόρκα, προσφέρουν ήδη το προϊόν επί 30 χρόνια, η Αττάλεια το κάνει τα τελευταία 15 χρόνια και η Κύπρος μπαίνει και αυτή δυναμικά στον ανταγωνισμό».

 

Η συνέντευξη του κ. Τάσιου από το 10.05 εδώ

 

Kατηγορίες

1

Σταδίου 24, 105 64, Αθήνα

Τηλ.: 210-3312535–6
Fax: 210-3230636
E- mail : info@hhf.gr